Islamic Widget

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Rabu, 26 Januari 2011

AKU BERDEBAT

Hari ini, aku mengukir lagi satu pengalaman dlm hidup aku. AKU BERDEBAT! Haha...tak pernah aku sangka akhirnya berpeluang juga aku berdebat. Sebagai pencadang pertama pula tu. Sangat tak sangka. Walaupun aku tak mengikut format perbahasan sepenuhnya (memang tak pernah tahu format pun, tadi main redah je), tapi kira okey la kan aku dapat menyatakan hujah dan membidas pihak lawan. Em, aku tak nak la nanti org kata aku masuk bakul angkat sendiri, tp aku memang berbanggalah dengan prestasi aku tadi. (haha, bongek betul puji diri sendiri). 
Kepada yg nak tahu apa tajuk perdebatan kami tadi, kami berdebat mengenai, 'perkembangan kanak-kanak dipengaruhi oleh faktor persekitaran'. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan kutuk aku tau (n_n)