Islamic Widget

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sabtu, 29 Mei 2010

aku......dan sejarah silam...

aku dah lama nak buat blog, tp baru hari ni berkesempatan...
em...aku nak luah sikit perasaan aku kat blog ni...

kadang2,..atau yg lebih tepat...aku selalu dihantui oleh sejarah silam...aku selalu ingat kenangan pahit, sedih,kecewa....entah la...

patutnya...aku kene redha dgn semua benda yg dah jadi kan?
semua org ada buat salah...dan pengalaman tu guru terbaik dalam hidup kita....

aku malu bila fikir balik yg aku pernah minat budak lelaki yg entah apa2 entah (bg yg berkaitan, jgn marah aaaa)..

patutnye...aku tak perlu fikir bab suka
2 org time sekolah dulu kan....padan muka aku...kan sekarang dah malu...
tp sebenarnya...aku tak buat apa2 pun masa tu...cuma just minat2 je...no couple ae dalam sejarah hidup aku...
yg peliknye...itu pun aku boleh rasa malu...mcm mana lah  perasaan org yg couple bagai nak rak...sampai bertahun2..smpai satu sekolah tahu...sampai tahap...memang dah tak pandang org lain dah...tup2 baru berjauhan tak sampai setahun (ats faktor belajar lain2 tempat), mereka break up...mesti mereka lagi kecewa kan...

cinta manusia ni memang selalu mengecewakan...


yg aku panas tu, dua tiga hari lepas...aku adalah ber 'IM' dgn member sekolah dulu2....dia boleh tanyanya pd aku, "ko couple dgn mr. Q kan?"....pelik bin ajaib...bila masa lah pula aku pernah bercouple ni...???
aku dah berzaman tak bertegur dgn mr.Q tu....memang tak dpt dinafikan..., aku hampir terjebak dgn cinta monyet ni...tp akal dan hati ku masih 'manusia'...aku tetapkan pendirian utk katakan tidak pd couple...
tp dalam hati tu ada la sikit bunga2...maklumlah remaja..

 
tp aku sedar...
mungkin inilah jalan yg terbaik...ALLAH sayang aku...sekurang2nya aku tak terjebak dgn hubungan terlarang ni (ber'couple)...

tp aku terkilan bila member aku tu kata aku pernah ber'couple'...ishk, merosakkan nama baik aku je...


moral of the story: 
adik2 ke akak2,...tak perlulah nak ber'couple' ni ya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jangan kutuk aku tau (n_n)